Зовнішня реклама, що встановлюється на дахах будинків, магазинів або торгових центрів.
Поєднання різних елементів зовнішньої реклами: об'ємних букв, світлових коробів та інших елементів великих розмірів. Такий вид реклами підкреслює статус компанії, що символізує перевагу над конкурентами.
Охоплюючи великі простори, людське око «запам'ятовує» орієнтири – дерево або будівлю, що окремо стоїть, щоб побудувати свій шлях. Найчастіше людина відзначає їх за розміром, кольором, формою або відмінністю (рекламного напису).
Напис, розташований на будівлі у вигляді вивіски, сприймається людиною як частина декоративного інтер'єру або облицювання. Тоді як дахова установка з об'ємними літерами сприймається людиною як щось окреме, що потребує уваги.
Дахова установка справді є вигідною ідеєю для реклами, щоб активно просувати Вашу торгову марку, оскільки вона привертає увагу, підвищує впізнаваність бренду, помітна з великої відстані.
Виготовлення дахових установок – трудомісткий процес, тому вартість у кожному даному випадку індивідуальна.
Під час розробки враховуються: